Klasės fizinių aplinkų, veiklų orgnizavimas, atsižvelgiant į pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistemą
Efektyvios praktikos darbui su mokiniais, turinčiais įvairiapusių raidos sutrikimų
Skatinimo sistemos
PEPIS skatinimo sistema padeda atpažinti bei skatinti
mokinių tinkamą elgesį.
Tikimybių žemelapis. Pozityvaus elgesio strategija
Tai prevencinė priemonė, kurią galite pritaikyti, kai norite pakeisti nuspėjamą mokinio netinkamą elgesį.
„Kaip nustatyti ribas klasėje“
Rekomendacijos pedagogams kaip neperlenkti lazdos ir pasiekti, kad mokinys atliktų tai, kas būtina.
„Pastiprinimai. Žetonų ekonomika“
Rekomendacijos pedagogams kaip taikyti pastiprinimų sistemą mokiniams, turintiems įvairiapusių raidos sutikimų (ĮRS)
Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema (PEPIS) yra įrodymais pagrįsta trijų pakopų sistema skirta ugdymo įstaigos sistemos pokyčiams, turintiems įtakos mokinių pasiekimams. Pozityvaus elgesio palaikymo modelis skatina ugdymo įstaigas taikyti moksliniais tyrimais pagrįstus metodus, sprendžiant moksleivių elgesio problemas. Tinkamai įgyvendinta Pozityvaus elgesio palaikymo sistema padeda moksleiviams pasiekti geresnių socialinių ir akademinių rezultatų, mažina atskirtį bei didina mokyklos personalo efektyvumą. Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema akcentuoja išmatuojamus rezultatus, įrodymais pagrįstas praktikas, įgyvendinimo sistemas ir sprendimams priimti skirtus duomenis.
Daugiau informacijos apie Pozityvaus elgesio palaikymo sistemą galite rasti adresu: https://www.bild.org.uk/ ir https://www.pbis.org/