Priemonėje pateikta 10 būdų, padedančių vaikui sugrįžti į ramią būseną ir jaustis geriau.

Tai priemonė, kurios pagalba ugdomi mokinių socialiniai įgūdžiai, lavinami gebėjimai suprasti neverbalinę kalbą, identifikuoti pykstantį pašnekovą, bei mokoma konkrečių elgesio taisyklių, ką daryti kai šalia esantis žmogus pyksta.

Leidinyje pateikiamos metodinės rekomendacijos, dėmesingumo ugdymo veiklų pavyzdžiai, skirti pedagogams, švietimo pagalbos specialistams, tėvams

Leidinyje pateikti pagrindiniai socialinės istorijos kūrimo principai, patarimai, kaip sukurti individualią socialinę istoriją, siekiant padėti vaikui įveikti patiriamus sunkumus. Leidinys skirtas pedagogams, tėvams, švietimo pagalbos specialistams, dirbantiems su ĮRS turinčiais vaikais.

Socialinė istorija „Rugsėjo 1-osios šventė“, skirta paaiškinti vaikams, kas vyks ugdymo įstaigoje šventės metu.

Socialinė istorija „Apie karantiną“ skirta paaiškinti vaikams, kaip elgtis karantino metu.

Socialinė istorija „Apie nerimą“ ir instrukcijos kaip įveikti stresą, skirta supažindinti vaikus su galimomis nusiraminimo strategijomis.

Socialinė istorija „Apie darželį“ skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams paaiškinti, kaip šiuo metu vyks veiklos namie.

Socialinė istorija „Apie mokyklą“ skirta mokyklinio amžiaus vaikams paaiškinti, kaip vyks ugdymas(sis) nuotoliniu būdu.

Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centras
Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyrius

Ateities g. 44, 06329 Vilnius

+370 677 58544, +370 5 2484100

info@srvks.lt, rastine@lasuc.lt

www.srvks.lt, www.lasuc.lt

G-BC3BY0ZY5