Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema ugdymo įstaigoje

Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema (PEPIS) yra įrodymais pagrįsta trijų pakopų sistema skirta ugdymo įstaigos sistemos pokyčiams, turintiems įtakos mokinių pasiekimams. Pozityvaus elgesio palaikymo modelis skatina ugdymo įstaigas taikyti moksliniais tyrimais pagrįstus metodus, sprendžiant moksleivių elgesio problemas. Tinkamai įgyvendinta Pozityvaus elgesio palaikymo sistema padeda moksleiviams pasiekti geresnių socialinių ir akademinių rezultatų, mažina atskirtį bei didina mokyklos personalo efektyvumą. Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema akcentuoja išmatuojamus rezultatus, įrodymais pagrįstas praktikas, įgyvendinimo sistemas ir sprendimams priimti skirtus duomenis.

Daugiau informacijos apie Pozityvaus elgesio palaikymo sistemą galite rasti adresu: https://www.bild.org.uk/ ir https://www.pbis.org/

Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistemos (PEPIS) tinklo mokyklos

  • Alytaus „Vilties“ mokykla-darželis
  • Klaipėdos rajono Dovilų pagrindinė mokykla
  • Tauragės Jovarų pagrindinė mokykla
  • Vilniaus ,,Atgajos“ specialioji mokykla
  • Vilniaus lopšelis-darželis „Čiauškutis“

Pagrindiniai PEPIS bruožai

PEPIS pagrįstumas

PEPIS sąvokų žodynas

PEPIS – pirma pakopa

PEPIS – antra pakopa

PEPIS – trečia pakopa

Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centras
Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyrius

Ateities g. 44, 06329 Vilnius

+370 677 58544, +370 5 2484100

info@srvks.lt, rastine@lasuc.lt

www.srvks.lt, www.lasuc.lt

G-BC3BY0ZY5